Prețul este principalul criteriu de alegere a mărcii pentru pentru consumatorii de pe piețele din Germania (55%), Japonia (58%) și Statele Unite (59%), în timp ce calitatea produsului este pe primul loc pentru cei din India (65%) și Asia de Sud-Est (62%), iar performanța vehiculelor, pentru cumpărătorii din China (53%) și Coreea de Sud (55%), arată Deloitte 2024 Global Automotive Consumer Study.
Achiziția unei mașiniFoto: © Puhhha | Dreamstime.com
În același timp, mașinile cu motoare pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor din anumite piețe, respectiv SUA (67%, de la 58% în 2023), Asia de Sud-Est (52%, de la 50%) sau Germania (49%, de la 45% 2023).
Cei care optează pentru o mașină electrică au drept argumente prețul mai redus cu alimentarea, în SUA (66%), Japonia (62%) sau Germania (50%), preocuparea pentru protecția mediului și costurile mai mici cu întreținerea, în India (68%, respectiv 56%).
„Încetinirea ritmului de dezvoltare a vehiculelor electrice nu este încă foarte vizibilă în Europa, unde vânzările au înregistrat rate anuale semnificative de creștere, cel puțin pentru cele pe baterie și modelele hibride…
Citeste tot articolul
Sursa & Foto Credit- “economie.hotnews.ro”
Știrile sunt preluate din google news de la ziare din Romania. Suntem un serviciu gratuit de indexare stiriilor. Informatiile si imaginile stirilor sunt exclusiv a ziarelor si site-urilor din care au fost preluate. Nu suntem raspunzatori pentru continutul lor. Daca doriti ca stirile dvs sa nu mai apara pe platforma noastra, contact: medialux85@gmail.com