vineri, iulie 18, 2025
spot_imgspot_img

Latest Posts

Creșterea Lego continuă să încetinească în contextul unei piețe de jucării care se confruntă cu dificultăți

Producătorul danez de jucării a înregistrat în 2023 venituri în creștere cu 2% față de anul anterior, ajungând la 65,9 miliarde de coroane daneze (88,4 miliarde de euro).

Creșterea din anul trecut a fost semnificativ mai mică decât cea din 2022, când veniturile Lego au crescut cu 17% față de anul anterior. Este cea mai lentă creștere pe care brandul danez a avut-o de la 2017, un simptom al luptelor industriei de jucării.

Criza economică a forțat recent multe gospodării să-și reevalueze cheltuielile, în special în jurul sărbătorilor, care reprezintă cea mai mare perioadă a anului pentru piața de jucării. Mulți, de exemplu, au ales să opteze pentru cadouri la mâna a doua sau pur și simplu să aibă mai puține cadouri sub bradul de Crăciun.

Având în vedere realitatea dură a industriei, care, susțin experții, trece prin cea mai dificilă perioadă din ultimii 15 ani, performanțele Lego din anul trecut nu sunt la fel de dezamăgitoare precum ar putea părea la prima vedere.

Profitul operațional a fost de 17,1 miliarde de coroane daneze (2,3 miliarde de euro) împotriva a 17,9 miliarde de coroane daneze (2,4 miliarde de euro) în 2022, a anunțat compania daneză marți.

De-a lungul deceniului trecut, parcurile tematice Lego au înflorit în întreaga lume, iar compania a investit și în industria cinematografică și TV, cu producții proprii cu figurinele sale binecunoscute de culoare galbenă.

Sursa: https://www.euronews.com/business/2024/03/12/lego-growth-continues-to-slow-down-amid-struggling-toy-market

Latest Posts

spot_imgspot_img

Don't Miss

Stay in touch

To be updated with all the latest news, offers and special announcements.