Pe măsură ce Richard Grenell și-a făcut o ofertă după alegeri pentru a fi secretarul de stat al lui Donald Trump, o serie de postări din social media de la influenceri MAGA au început să apară, pledând pentru ca președintele ales să îl aleagă.
În același timp, un asociat al lui Grenell s-a apropiat de influencerii conservatori din social media, conform a doi oameni cu cunoștințe despre situație, oferind contracte plătite de până la cinci cifre pentru a posta favorabil despre Grenell.
Camera de contract propusă, obținută de POLITICO și nu raportată anterior, stipula că influencerul ar trebui să facă acest lucru în “momentul de vârf al postărilor”, ca “conținutul să pară autentic” și să nu “pară o reclamă evidentă sau un mesaj promoțional.”
Campania plătită de social media propusă, care organizatorii au spus că nu a decolat niciodată, ilustrează măsura pe care oamenii apropiați de Grenell au mers pentru a se asigura că acesta obține postul. Grenell, fost ambasador al lui Trump în Germania și director interimar al informațiilor naționale, a fost unul dintre cei mai loiali susținători ai președintelui pe timpul campaniei din 2024.
Cu toate acestea, Trump în cele din urmă l-a ales pe senatorul din Florida Marco Rubio pentru postul de secretar de stat, răsplătind unul dintre principalii săi posibili candidați la vicepreședinție cu un loc cheie în cabinetul său și lăsându-l pe Grenell fără postul preferat. Grenell i s-au oferit alte posturi în administrația lui Trump, inclusiv director al Informațiilor Naționale, pe care le-a refuzat, conform celor două persoane familiare cu conversațiile.
Sursa: https://www.politico.com/news/2024/12/05/grenell-trump-cabinet-loyalty-00192785?utm_source=RSS_Feed&utm_medium=RSS&utm_campaign=RSS_Syndication